CastleStorm II
CastleStorm II levels up gaming’s greatest genre mishmash with ruthless destruction powered by Unreal 4, plus a whole new metagame of strategic, tactical conquest. The heroes of the Kingdom confront the vile forces of the Undead, and you’ll plot your path to triumph for both sides in two epic story-driven campaigns. But not without some hands-on chaotic carnage and delightful devastation!
CastleStorm II returns to a classic fantasy land of medieval madness, rife with heroic knights, enchanting sorceresses, glorious griffins…and sheep. But a new threat rises – literally…as in, from the grave. Walking corpses. Headless horsemen. ZOMBIE sheep. All-around nasty necromancy. You get the picture.