Casual Challenge Players' Club
Are you ready for a challenge? You’ve been given a chance to join a club of the country’s most prestigious and skilled pool players, but even with an invitation, the trials you’ll face for membership won’t be easy. Most candidates fail. Let cute anime girls be your guides and motivation as you overcome the odds!
In Casual Challenge Players’ Club, there are 4 distinct game modes, each centered around a different aspect of billiards play. Do you have what it takes to live up to the club’s expectations?