Cat Quest: The Fur-tastic Trilogy
Cat Quest's loot-fuelled cat-venture is as beautifully crafted, as its combat and magic are ultra-satisfying. Universally adored by critics - it'll have you purring for joy! Leap into a grand adventure in purrsuit of the evil Drakoth and your catnapped sister! Explore Felingard's huge overworld map, risk life and limb delving into dungeons for epic loot, and lend a paw to a furry cast of characters in a flurry of side quests.