Catie in MeowmeowLand is a beautiful traditional point-and-click adventure game set in a bizarre world of cats and ludicrous characters.
As Catie follows a strange white cat in her garden she suddenly finds herself in a mysterious world of MeowmeowLand, where she has to undergo a journey to find her way back home. Your task is to help Catie get there!