Cats Organized Neatly
If that’s the case you are definitely at the right place! Because we have cats! 30 of them to be exact. They come in all shapes and sizes and… we’ve kinda lost track of all of them.
If you could take some time and just help us organize the little ones. Just pick them up and place them on the grid over there.
The games come with 80 handcrafted levels which will hopefully tickle your brain.
Cats Organized Neatly has relaxing background music, resembling the atmosphere of a Cat Café. Sit down and pet some cats.