Catty & Batty: The Spirit Guide
Catty & Batty: The Spirit Guide is a casual couch co-op puzzle game, inspired by Lemmings and Tower Defense! Play as Catty or Batty and build a path to guide spirits home.
You are allowed to stream and create videos of this game, even with monetization enabled. The music is an original soundtrack that is safe to stream. Have fun!