Cel Damage HD
Take control of the world’s nuttiest cartoon drivers to demolish your friends with insane weapons and wacky arena hazards!
Cel Damage HD is the definitive local multiplayer game, so just add a couch and have a blast with your friends and family. Master the single-player mode to get a leg up on the competition!
Cel Damage HD is a re-release of the classic vehicle combat game Cel Damage: Overdrive which includes game-play enhancements, and running in High Definition.