Chenso Club
The alien invaders are everywhere, attacking everything and everyone! And when they die, the life-force they leave behind is an ultra-incredible energy source! Is there any hope?
Meet the Chenso Club: a growing group of fighters here to save the world. They’re using the aliens’ life-force to power up and beat them at their own game. Don’t let their adorable nature fool you - they will happily and brutally obliterate any threat that gets in their way.
Our heroines want any excuse to use their newfound powers. It’s up to you to master their moves, increase their power and show the world the might of the Chenso Club.