Chernobylite is a Science Fiction Survival Horror RPG from developers The Farm 51. Venture into the wasteland of Chernobyl’s Exclusion Zone, as Igor, a physicist and ex-employee of the Chernobyl Power Plant. Return to Pripyat to investigate the mysterious disappearance of your fiancée, 30 years after the infamous disaster.
Chernobylite Complete Edition is the full base game + all free content updates to date, including extra story missions, new locations, additional weapons, unique game modes and more.
Recruit a diverse group of skilled companions to join you on your journey. Assign them to missions to gather resources, scout new areas, or eliminate threats. Manage your base to meet their needs and keep morale high, all while making tough story choices that will shape their loyalty to you.
Survival in The Exclusion Zone is tough, as each day brings fresh challenges and diminishing supplies. Venture out on supply runs, use stealth to evade detection, or engage in intense combat when necessary. Navigate through perilous environments and face formidable enemies, all while ensuring you extract back to base to keep your scavenged loot.