In the Puzzle Tower, your objective is to find solution to the presented chess problems.
In this game you can play chess against powerful chess engine or face-to-face against your friends. If you want to play against the engine, choose the strength of it so you can be challenged appropriatelly.
In the Puzzle Tower, your objective is to find solution to the presented chess problems.