Join Aurora on her journey to save her ailing father and a lost kingdom in the magical world of Lemuria –along the way she'll discover that her destiny may be far greater than she dreamed.
Share the adventure with your friends and family. Your ally, Igniculus can be controlled by touching your screen or by another player using a Nintendo Switch Joy-Con controller.