Chippy&Noppo
The key to clarifying the game is the cooperation of both, using their individuality to split roles, and more!
Let's make full use of the machine by processing the color and shape of the parts, using them for moving, and more!
There are also factories that need action, like climbing high scaffolds, getting around at the right time, and not just assembling!