Choju Giga Wars
Protect the moon ship Tsukihime, your home base, while busting up weird statues erected everywhere by the mysterious Robunny Revolutionary Army.
Welcome to Choju Giga Taisen, where these amusing animals seem to run into anything and everything on their grand adventure!