Choose and Easy NUMBER IQ QUIZ
With simple controls that only require selecting numbers from 0 to 9, you can enjoy an IQ quiz that’s perfect for brain training.
Each variety-filled question has a time limit, so questions that seem easy with more time might be surprisingly challenging?
With a quick one-question-one-answer format, this game is perfect for passing the time.