Celebrate the magic of the holiday season with Christmas Puzzle Story, a cozy and addictive puzzle game where festive fruits and Christmas treats collide in delightful combos! Merge identical items to create bigger, more festive surprises, progressing through stages filled with holiday cheer.
Perfect for holiday relaxation or a quick break, Christmas Puzzle Story offers a soothing yet engaging gameplay experience. With charming visuals, merry sound effects, and satisfying combos, this is the ultimate Christmas puzzle to brighten your day and bring you into the festive spirit.