Chronicle of Innsmouth: Mountains of Madness
Then, some fire burning within awakens him, and he returns, completely recovered and unharmed – but he would never be the same. He is haunted by terrible visions, nightmares hinting at ineffable, horrifying truths. He needs to get back home, to understand what happened to him – but escaping from Innsmouth will only be the first step in his journey. In his hometown of Arkham, a mystery awaits for him. A disappearance. A ritual murder. A plot that intertwines different characters, different places, even different eras. An adventure that will test your wits and drag you to the very limits of your sanity… and perhaps beyond.
Mountains of Madness is a new adventure game in the Chronicle of Innsmouth franchise. Set 10 years before the first chapter of this saga, these events will influence the events to come. Travel to ancient Yemen, playing in the role of the Mad Arab Abdul Alhazred, author of the Necronomicon, and step into the shoes of HP Lovecraft and guide him to unveil the mysteries of his bloodline.