A strange knight sat in front of a fire, darkness surrounding him. His sword stuck in the ground, covered in dried blood. He warns you against going any further, but the intrigue of what lies beyond far surpasses the instinct of self-preservation.
Chrysolite is a narrative driven, pixel-art, 2D platformer with Soulslike inspirations.
There is more to these ruins that meets the eye. Find the pieces, connect the dots and discover the dark story of the last days of the kingdom.
As you make your way through the ruins, you will have to face an increasingly challenging cohort of monsters, including a few tough bosses. Groovy.
Chrysolite uses hand-drawn illustrations to advance the narrative. You will be able to revisit each piece in the extras menu.