Circa Infinity
Reach the core of each level by slipping through a series of circular layers. Time your jumps carefully to avoid the creatures that reside within the circles and reach the next layer. As you go deeper, the action gets faster and more challenging! Can you keep up?
50 stages of mind-bending action are waiting for you, with 5 bosses that will test your nerves. You can also test yourself in speedrun mode.
Hypnotic visuals and pumping soundtrack will turn up the already intense gameplay experience.
Think of Circa infinity as a live music video, with challenging action and psychedelic graphics!