City Traffic Driver 2
Enter the intricate shopping area and explore it in one of 10 cool cars! Complete Parking, Delivery & Transport missions! Show your driving proficiency in SUVs, minibuses and utility trucks. Do your best to prepare yourself for the ultimate challenge – driving the super-long freight truck!
Complete various parking tasks including reversing, deliveries, tight turns, red lights, slaloms and precision driving. Avoid all the traffic, barriers, parked cars and other dangers to pass each mission with flying colors!