City of Brass
Become a daring thief in City of Brass, a first-person action adventure from senior BioShock developers. Armed with scimitar and a versatile whip, you’ll lash and slash, bait and trap your way to the heart of an opulent, Arabian Nights-themed metropolis – or face certain death as time runs out.