Classic Games Collection Vol.1
You can play them either against the AI or against a friend (on the same console).
The first player to create a straight line of three of his or her symbols... wins!
When a player jumps over their opponent's piece, they take that piece from the board.
The objective of the game is to clear a rectangular board covered with cards faced down, but with a minimum number of moves. A move consists of turning over any two cards. If they match you take them from board, if not you turn them back over.
The first player to create a straight line of five of his or her stones... wins!