Classic Pool
Classic Pool is a wonderful, exciting pool game that allows you to test your skills and improve them in a traditional game of pool. You have multiple AI opponents to choose from, many different cues and tables, as well as complete multiplayer for 2 players. The game also comes with handheld, TV and tabletop mod. If you love pool games and want to test your prowess against friends or AI, then check it out today!