When life starts feeling muddy and messy, it’s CLEANING time.
Everything seemed hopeless for our girl Ana, but who can blame her? There wasn’t a single thing in her future that seemed clear to her… but luckily… sometimes the secret of happiness is having low expectations.
Turns out that Beth, the owner of the cleaning service, is in desperate need of help – just like Ana.