THE STORY
Cleo is a 14 year old cynical girl, living a repetitive life with her father in a bar. She knows everything about the epic adventures of pirate legend Captain Cabeca, but in her everyday life, she is just surrounded by boring fishermen and unsuccessful pirates, hanging around at the counter.
It is a card and dice game, which is taken pretty seriously among fishermen and pirates. One round takes about 5 minutes and the game is about destroying your opponents card deck with canon balls. HAHAHAR!