Cluedo: Classic Edition
Join friends and family offline and online, challenge AI characters, or gather friends and AIs in a single game.
Become the best detective in Hollywood. Solve the mystery of Snowy Peaks. Be a sparkling suspect at the Venetian Masquerade. Question Sherifs in the Wild West! Each theme comes with new characters, weapons and locations to explore.
Solve mysteries in 5 MORE themes that transform the suspects, weapons and locations! Become the Great Detective himself and play as Sherlock Holmes. Catch criminals from the Vampire Castle to an Egyptian dig site and beyond!
For local multiplayer mode, each player requires a mobile device and the free Cluesheet Companion app or Cluedo: The Official Edition app to participate.