Coast Guard: Beach Rescue Team
Become a member of a coast guard squad and explore beautiful beaches, helping people in need! Coast Guard: Beach Rescue Team is an exciting driving game that will let you drive and pilot multiple cool vehicles - cars, boats, buggies and more! With them, the game will take you along the beaches and into the sea.
Driving or piloting amazing vehicles is not the only thing you’ll be doing in Coast Guard! Some of the missions will require you to use your binoculars to scan the area. The signal flares will indicate the place you need to go to!
Do your best, finish all of your tasks as quickly as possible and you will be handsomely rewarded! For the in-game money you earn, unlock new missions and vehicles.