Colony Defense - The Ultimate Minimalist Tower Base Defense Game
Embark on a journey across the universe and save as many human colonies as possible from mysterious attacking creeps in our ultimate, addictive, minimalist tower defense / base defense game.
In COLONY DEFENSE we have combined classic strategy games with puzzle logic and removed all unnecessary complex elements. Combined with tactics and planning, this creates a unique, fascinating gaming experience. A very addictive one!
Will you stand up to the overwhelming number of attacking aliens and successfully defend the space colonies? Can you do it without using heavy special weapons, or will you bomb the battlefield?
Embark on a journey into the depths of space and enjoy the ultimate, unique, atmospheric and unparalleled tower defense experience.