Color Breakers
Will you work together to complete your masterpiece? Or will you get in each other's way and ruin what you've been working so hard to achieve?
Compete against your friends in versus mode both locally and online to prove once and for all who is the best painter of all time.
Unleash your creativity and make your own paintings in Creative Mode. Create amazing masterpieces and save them to the Gallery to create your own personal art exhibition.