Coloring Pixels: Collection 1
The objective is quite simple: each level contains numerous uncoloured pixels and it is your job to colour them in. Each pixel is numbered; this number corresponds with a colour in your palette. Select a colour from the palette and paint each of its corresponding pixels. Correctly colour all pixels in a level to finish it!
Isometric book - all images in this pack are created from a unique isometric perspective.
Marine Life book - inspired by creatures of the sea, expect to see mammals and crustaceans of all shapes and sizes, from giant blue whales to cute but deadly pufferfish.
Landmarks Book - where each image is large and depicts famous landmarks from all over the globe! You can now experience the wonders of the world intimately from your Nintendo Switch!