The objective is quite simple: each level contains numerous uncoloured pixels and it is your job to colour them in. Each pixel is numbered; this number corresponds with a colour in your palette. Select a colour from the palette and paint each of its corresponding pixels. Correctly colour all pixels in a level to finish it!
Music Book - Inspired by the music industry from relaxing piano to rockstars at gigs, expect a celebration of music culture, equipment, and instruments!
Amusement Park Book - Each image is of iconic amusement park scenes! Grab some cotton candy or ride on your favourite park rides in this new book!
Retro Book - Each image depicts items or icons that represent the old-school cool retro history! A look into the cool, vintage, not-so-long-ago, past!
Spring Book - Inspired by the optimistic outdoors and the season of spring, expect levels depicting relaxing picnics, colorful butterflies, and newly sprouted daffodils!
Gems and Minerals Book - Shiny gems, fascinating minerals and useful ores! Delve into the ground to see what wonders await.
Steampunk Book - All things industrial but imagined in a fantastical way! Vehicles, gears and punkish outfits abound!