Coloring Pixels: Collection 5
The objective is quite simple: each level contains numerous uncoloured pixels and it is your job to colour them in. Each pixel is numbered; this number corresponds with a colour in your palette. Select a colour from the palette and paint each of its corresponding pixels. Correctly colour all pixels in a level to finish it!
Autumn Book - Experience the cold but beautiful scenery that Autumn brings from the comfort of your home! Crunch leaves, watch the wildlife and keep yourself cosy and warm!
Tarot Book - Unlock the secrets to your future with this book, each image is a stylised Tarot card! All images are the same size, 100-171px, in order to keep the feeling of a deck of cards. Get coloring to reveal your prophecy!
Monsters Book - Inspired by monsters in all shapes and sizes; expect mythical creatures, giant monsters, creatures from the bottom of the ocean, and creatures from space.
5 Halloween Books - The creepy, the kooky, the mysterious and the spooky. 5 whole books to celebrate the occult and macabre, the mythological and frightening.