YOUR OWN CONSTRUCTION COMPANY
Once you have started your own company, you can start exploring new regions in Westside Plains bit by bit, and accept ever-larger and more lucrative construction jobs in the open world of Construction Simulator 2 US – Console Edition.
Explore Westside Plains and master more than 60 engaging and challenging construction jobs, including repairing crumbly roads, rebuilding a railroad bridge, minor gardening work, building new residences and industrial halls, as well as transporting goods and machines, constructing new apartment buildings, mending canals, and much more.
For the first time ever on a console, you can carry out road construction and repair roads in poor condition in Construction Simulator 2 US – Console Edition. Experience the game from a new angle with purpose-built machines from Caterpillar and enjoy an even more varied day at work on the construction site.