Cop Car Police Simulator Chase - Car games simulator & driving
Experience the exciting day-to-day life of an US police officer in Police Squad Simulator. Discover a large, lively and freely-accessible US city and ensure the safety in your district. Record traffic accidents, search for stolen vehicles and arrest criminals. Support other police officers at traffic checkpoints, flag down speeders and write them up. Stop and check every citizen or car you want and enforce the law. Pay attention to fugitive suspects and chase them on foot or by car with lights flashing and sirens blaring. Investigate crime scenes, interrogate witnesses and search for evidence.