Corn Kidz 64
Follow the young goat Seve into his recurring dream, in which he meets his friend Alexis, who wants to help Seve break free from the dream. Corn Kids 64 is a 3d platformers that closely resembles the classics from the early 3d era. In a world full of secrets, Corn Kidz 64 lets you explore Seve's dynamic moveset and meet various fun and unique characters.