Cosmo Dreamer
A dreamy pop-art shooting game. A young girl sets off on a journey across the universe driven by pure curiosity. Venture on as you face various hurdles, fierce foes, new friends, and difficult goodbyes. Just what sort of dazzling sights will you set your eyes on in this game?
No need to be shy in this shooting game. The game is perfectly balanced so that everyone from absolute beginner to professional sniper can join in the fun.
・Use Dream Level to activate your ultra-special Dream Magic move. You can also use Dream Level to cancel out any mistakes.