Cosmos Bit
Play as the heroic space warrior Stella Mironova and explore a world filled with excitement and danger. In Cosmos Bit, you'll relive the 8-bit era charm again in a game that draws inspiration from classic platform action exploration titles of the 1980s and 1990s.
The challenge is significant but not frustrating, and the game is enjoyable for both veterans and beginners of this genre!