Counter Bunny Hop - Strike Go Simulator Xtreme Deluxe 3D Shooter
Counter Bunny Hop - Strike Go Simulator Xtreme Deluxe 3D Shooter is an amazing game with an interesting mode where players have to jump from platform to platform to complete the levels and advance. This game is made for the player to experience joy from the gameplay, or to train his skills at bunny hopping.
You can prove that you are a real a bunny hopping master with the scores and time challenges that you will get. You must continuously turn right or left while synchronously jumping at the same time to be able to succeed at the bunny hopping game mode.
With Counter Bunny Hop you can get new rankings by doing parkour quests. If you can really do it, you will be a Counter Bunny Hop master.