Counter Delta: The Bullet Rain
・It is a TPS-style action and shooting game that is easy to operate and full of excitement.
・【SNIPER】mode requires you to defeat terrorists that appear every certain time by yourself with Sniper rifle.
・【INFINITY】mode requires you to defeat terrorists who constantly rush and hold out for as long as possible.