Right?
So, you’re a guy in a wingsuit, who really likes to fly in his wingsuit, do crazy stunts, earn money, spend it on more wingsuit flying gadgets, get trophies, that kind of boring stuff.
You become Strange Wingsuit Man, whose goal in life is to fly around, steal random cows and wave his hands like a madman while he’s at it.
You’re job is to kidnap some amazing cows by attaching a rope to them and then transporting them to your pen.
You have to be very careful not to steer your cow in any of the obstacles awaiting you during your flight.