Cow Rush: Water Adventure
Take control of the sea cow in this fast-paced aquatic adventure! Get ready for a dash of adrenaline! Survive as long as you can and dodge the treacherous obstacles. Have a blast trying to avoid many different sea creatures. There are jellyfishes, sea turtles, seahorses, sea stars, and angry sharks in the water! Remember, don't touch their sharp teeth. Sharks can be hungry!
Cow Rush is a reflex-based casual game. The cow you're controlling is used to a peaceful life on a farm, not to the dangerous depths of the ocean. Dash fast or sink hard. You'll find many dumb ways to die on the bottom of the sea.