Craft Archeology Simulator: Pyramid to Polar
Embark on a thrilling archaeological adventure with Craft Archeology Simulator: Pyramid to Polar! Delve into the mysteries of ancient civilizations as you excavate artifacts in diverse locations like Egypt, Greece, Iceland, and Italy. Uncover hidden treasures buried beneath the sands and uncover the secrets of the past.
As an aspiring archaeologist, you'll wield your tools to carefully unearth relics and artifacts from various historical periods. But the journey doesn't end there! Utilize your keen eye and expertise to identify valuable finds and decide which artifacts to sell for profit. Earn money to upgrade your equipment, enabling you to tackle more ambitious excavations and unearth larger treasures.
Craft Archeology Simulator: Pyramid to Polar offers a unique blend of exploration, strategy, and discovery. Will you uncover the lost wonders of ancient civilizations and become a renowned archaeologist? Dive into the adventure and find out!