Crash fourward into a time shattered adventure with your favourite marsupials. Master new abilities with the four Quantum Masks. Play new level types including N. Verted Levels, Flashback Tapes and Alternate Timelines. Team up or compete with friends locally in Pass N. Play and Bandicoot Battle modes.
It’s the authentic CTR experience plus a whole lot more, now fully-remastered and revved up. Start your engines with the original game modes, characters and tracks. Race to glory with additional characters, karts, tracks and arenas from beyond CTR. Crash the competition with online play.