Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Future Tense Level
Experience the notorious Stormy Ascent level from the original Crash Bandicoot game. Previously unfinished and unreleased, this level will challenge even the most hardcore of Crash fans! Do you have what it takes to tackle the fast retracting steps, vial throwing lab assistants, flying birds, moving platforms and iron spikes?
Play the first-ever NEW level built for the original trilogy’s gameplay in almost 20 years. Drawing inspiration from the cut "Waterfall Level" from the first Crash Bandicoot game, Future Tense features several puzzles from the original level set in the futuristic setting from Crash Bandicoot 3: Warped. Discover a whole new level of difficulty for Crash Bandicoot N. Sane Trilogy as you dodge rockets, destroy robots and leaps lasers while ascending a massive futuristic skyscraper.