In this game mode you have to reach the finish line of each level before your battery runs out. World Mode takes you through 6 different worlds that each have their own unique contraptions and enemies that will try to destroy you. The final level of each world is a big boss fight.
In this game mode you have to run as far as you can before your energy runs out.
Crashbots features 5 different robots. Each robot has its own stats and a unique heavy attack. The robots can be upgraded to improve their durability and fighting power. You can unlock new robots by finding all of their parts that are hidden in the various worlds and game modes.