Crazy Stunt Driver: Extreme Racing Simulator
Extreme side-scrolling racing game in which you have to challenge many dangerous tracks with different difficulty. You can rotate the car in the air, performing various stunts and reducing the race time. But do not overdo it, because if you turn the car over you will lose the race!