Creature in the Well is a top-down, pinball-inspired, hack-and-slash dungeon crawler. As the last remaining BOT-C unit, venture deep into a desert mountain to restore power to an ancient facility, haunted by a desperate Creature. Uncover and upgrade powerful gear in order to free the city of Mirage from a deadly sandstorm.