Cresteaju
The characters' positions are important in battle, and their magic will be affected by where they stand, and they can also protect other friends.
Each character has LP(Life Point) and MC(Magic Capacity), and uses magic by consuming MC. Consecutive weapon attacks will recover more MC.
Luna's home city of Cresfield has been overrun by Eternal, an armed cult that believes in false God.
Eternal is trying to conquer many towns by deceiving people into believing in "Eternal happiness to All".