Critadel
A hardcore action game with GBA-inspired graphics and a pulse-pounding techno soundtrack, Critadel offers a virtually limitless variety of weapon and item configuration options. With upgradeable playable characters and continuously reconfigured branching paths, it’s a game that’s different every time you play it!