Cross the Moon
Something once great lies dormant beneath the cold streets of Armorica's isolated capital, L'Amour.
When it sleeps it dreams, and when it dreams it hunts. Fates converge as a young man's mysterious death brings sibling vampires Aurore and Lux Amanite into a world of occult obsession and corporate corruption.