Crossroad Simulator
Crossroad Simulator – a fun junction simulator. Operate traffic lights to control the flow of city traffic and help pedestrians cross intersections. Be careful, otherwise everything will turn into chaos!
Complete various tasks – from the simplest with two roads and cars, to the most difficult with a large number of roads and special transport.